Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Drakar
Administrator
Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:03, 18 Sty 2007 Temat postu: Kawały... Co nas bawi?? Jeśli nie kuglarz to...? |
|
|
Dziekan jednego z amerykańskich uniwersytetów wzywa do siebie studenta i mówi:
- Wczoraj znajdowałeś się na terenie żeńskiej bursy. Według regulaminu naszego uniwersytetu musisz zaplacić 10 dolarów kary. Jeśli znów ci się to przytrafi, następnym razem zapłacisz 15 dolarów, a za trzecim razem - dwadzieścia.
- Panie profesorze, cenie sobie pański czas. Porozmawiajmy rzeczowo: ile kosztuje abonament na cały semestr?
-----------------------------------------------------------------------------------------
[link widoczny dla zalogowanych]
I nastała jasność!
-----------------------------------------------------------------------------------------
Młody pirat pyta starego pirata:
- Czemu masz drewnianą nogę?
- Kiedyś płynęliśmy i nagle podpłynął rekin i odgryzł mi nogę.
- A czemu zamiast prawej ręki masz hak?
- Zdobywaliśmy kiedyś inny statek i marynarz, z którym walczyłem, chlasnął
mi dłoń szablą.
- A czemu nie masz jednego oka?
- Spojrzałem w górę i akurat mewa mi narobiła prosto w oko.
- Przecież od tego oka się nie traci.
- No tak... ale to był mój pierwszy dzień z hakiem zamiast ręki.
-------------------------------------------------------------------------------------
Świeżo upieczony hrabia był ciekaw jak powinno się poprawnie kreować image. Zapisał się więc do Klubu...
- Masz najnowszego Mercedesa?
- No... nie.
- Masz dwupiętrową wille?
- No... nie.
- A masz chociaż taki łańcuch wysadzany brylantami i innymi drogimi kamieniami?
- No... nie.
- No to jak już to wszystko będziesz miał, to wtedy pogadamy.
Dzwoni więc do swojego służącego:
- Janie... Sprzedaj nasze Cadillaci i kup takie tanie, niemieckie gówno jakim teraz wszyscy jeżdzą.
- Dobrze Panie...
- I każ zburzyć dwa górne piętra naszej willi.
- Dobrze Panie... Cos jeszcze?
- Ta... zabierz Burkowi obrożę i mi ja przywieź.
----------------------------------------------------------------------------------
Facet w sexshopie
- Prosze mi pokazać ta dmuchana lale
- Prosze bardzo
- Kiedy ja wyprodukowano?
- W styczniu 2005
- E, to Koziorożec. Nie pasujemy do siebie.
-----------------------------------------------------------------------------------
Po potężnej bibce budzi się brać studencka... i słychać taki oto dialog:
- Coooo dziś mamy?
- Wtorek chybaaa...
- Nie tak dokładnieee... sesja zimowa czy letnia?
-----------------------------------------------------------------------------------
Siedmioletni chłopczyk spaceruje sobie chodnikiem w drodze do szkoły.
Podjeżdża samochód. Kierowca odsuwa szybkę i mówi:
Wsiadaj do środka to dam Ci 10 złotych i lizaka!
Chłopczyk nie reaguje i przyspiesza kroku. Samochód powoli toczy się za nim. Znowu się zatrzymuje przy krawężniku...
- No wsiadaj! Dam Ci 20 złotych, lizaka i chipsy!
Chłopczyk ponownie kręci głową i przyspiesza kroku...
Samochód nadal powoli jedzie za nim. Znowu się zatrzymuje...
- No nie bądź taki ... wsiadaj! Moja ostatnia ferta - 50 złotych, chipsy, cola i pudełko chupa-chups!
- Oj odczep się Tato! Kupiłeś Siene to musisz z tym żyć...
-----------------------------------------------------------------------------------
W jednym z pokoi akademika studenci wciąż wznoszą toast.
- Za Janka, żeby zdał ! W pewnym momencie do pokoju wchodzi Janek. Koledzy krzyczą:
- I co Janek zdałeś ? Zdałem, zdałem. Tylko jednej nie przyjęli, bo miała szyjkę obitą.
------------------------------------------------------------------------------------
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Drakar
Administrator
Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:55, 18 Sty 2007 Temat postu: Marketing - inne zabawne spojrzenie :) |
|
|
Definicje:
A) Marketing kobiecy
1. Kobieta na imprezie i widzi atrakcyjnego faceta, podchodzi i mówi: "Jestem dobra w łóżku". To jest marketing bezpośredni.
2. Kobieta na imprezie z przyjaciółmi, widzi atrakcyjnego faceta, jeden z jej znajomych podchodzi i mówi: "Tamta laska jest świetna w łóżku". To jest REKLAMA
3. Kobieta na imprezie, widzi atrakcyjnego faceta, prosi go o numer telefonu, następnego dnia dzwoni i mówi: "Jestem dobra w łóżku". To z kolei jest telemarketing.
4. Kobieta na imprezie, widzi atrakcyjnego faceta, rozpoznaje go, odświeża mu w pamięci znajomość, i pyta: "Pamiętasz jak dobra jestem w łóżku?" To się nazywa Customer Relationship Management.
5. Kobieta na imprezie, widzi atrakcyjnego faceta, wstaje, poprawia ubranie i fryzurę, podchodzi, stawia mu drinka. Mówi mu jak ładnie pachnie oraz zachwyca się jego garniturem. Napomyka jak dobra jest w łóżku. To się nazywa Public Relations.
6. Kobieta na imprezie i widzi atrakcyjnego faceta, podchodzi i mówi: "Jestem dobra w łóżku", następnie pokazuje mu jeden sutek, lub całą pierś. To jest Merchendising
7. Kobieta na imprezie, widzi atrakcyjnego faceta, on podchodzi i mówi: "Słyszałem, że jesteś świetna w łóżku" - To jest uznana marka - branding.
B) Marketing Męski
Podchodzisz do laski na imprezie i mówisz: "Jestem fenomenalny w łóżku, potrafię spędzić całą noc kochając się bez przerwy." To nazywa się Nieuczciwa Reklama i jest karane w większości krajów UE.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ghraven
Oficer
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 15:52, 01 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Kazdy kto pracuje w korporacji lub zamierza pracowac zapoznajcie sie co was czeka . BTW dzis zmieniam cubic na inny wiec od nowa jade
http://www.youtube.com/watch?v=QE7Fr3fAwNY
Pozdrawiam Ghraven
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ghraven
Oficer
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 16:23, 07 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
A ty mam cos specjalnie dla naszego maturzysty Kaiusia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ghraven
Oficer
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 10:17, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Rozmowa z GMem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Agga
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzeszowice
|
Wysłany: Pon 14:46, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Blondynka poszła do wróżki.Wróżka przepowiedziała jej że przez nią zginą miliony ludzi na świecie. Załamana blondynka wyszła od wróżki zastanawiając się jak to możliwe ,że doprowadzi do śmierci tylu istnień.
Nagle spostrzegła małego chłopca na środku ulicy, w jego stronę pędził autobus. Pomyślała sobie ,że uratuje chociaż jedno ludzkie życie i odepchneła dzieciaka na bok,niestety sama zginęła.
Na miejscu zjawiła się policja, funkcjonariusz pyta się chłopca:
-Masz szczęście że ta pani cie uratowała,jak ci na imię chłopcze ?
-Adolf Hitler,prosze pana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ghraven
Oficer
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 10:49, 13 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Nowy revamp klass
Hunter
- Hunters were found to have too many abilities. As such, their pool of available abiltiies have been reduced to 5, of which you choose when you create a new hunter character. Existing hunters can choose these abilities when they next log in.
- Aimed Shot now deals equal damage to the hunter in the event that the shot does not kill the target
- While The Beast Within is active, the hunter's marksman school is locked, allowing them to only melee with their newfound beastial vigor
- Hawk Eye has been removed, and replaced with Improved Disengage
- All PvP trinkets have been updated to break freezing trap, scatter shot, and snaring effects.
- Master Marksman has been removed, and instead been placed by Beastial Resilience, which reduces critical effects made against you by Beasts by 2/4%.
Mage
- Mage water and food was being found to cause inflation in the game economy by providing players an alternative to dumping large amounts of gold on these items, as such, mage conjured foodstuffs have been nerfed to an effective 20 levels below what they are (ie. conjured crystal water has been reduced to the strength of conjured mineral water)
- Counterspell's range has been reduced to 20 yards, cooldown increased to 45 seconds, mana cost increased to 225, is now resisted as a shadow spell, has had its core functionality removed, and has been placed back on the global cooldown. It now costs 3 talent points to acquire, as well, but the duration has been increased by 1 second.
- Mana shield, frost/fire ward, and ice barrier abilities now impart a weakened soul debuff, which prevents any of these abilities from being used again for 15 seconds.
- The spellpower coefficient for mana shield, frost/fire ward, and ice barrier has been reduced to 10% of +healing.
- Fireball and Pyroblast have had their coefficients reduced to 43%, because these abilities have secondary DOT effects, and because they can be potentially made instant cast.
- Frostbolt has had its coefficient reduced to 43%, because this ability has a snare, and it can be potentially made instant cast.
- Arcane missiles no longer crit, and have had their range reduced to 24 yards.
- If a Mage casts Spellsteal on an opponent who has no buffs, one of the Mage's buffs is instead transfered to the target.
- Mage's armor spells have had their durations reduced to 10 minutes, and now contain 20 "charges" which lessen each time a Mage is hit.
- Mage armor now provides 20 MP5 instead of 15% regeneration.
Warlock
- Warlocks were found to have too many abilities. As such, their pool of available abiltiies have been reduced to 4, and 1 curse, of which you choose when you create a new Warlock character. Existing warlocks can choose these abilities when they next log in.
- Warlocks were found to be able to summon pets. This was in error, and not intended. As such, Warlocks have had their ability to summon pets removed. In place of this, Warlocks will now be able to summon a Demonfiend once every 5 minutes, whos attacks restore health to the Warlock.
- Healthstones have been tweaked to provide lower base healing, but scale better with the Warlock's +healing.
- Shadowbolt's coefficient has been reduced to 43%, because Warlocks are sometimes able to instant cast this spell.
- Shadowburn now deals damage equal to the Warlock if the Shadowburn effect does not kill the victim.
- Ruin has been removed, and replaced with Empowered Howl of Terror, which reduces the cooldown on Howl of Terror by 2 seconds.
- Unstable Affliction no longer silences or deals damage when dispelled, however, 5% of all the Warlock's shadow damage done while Unstable Affliction is on a victim is now given to the Warlock and his group in extra healing.
- Curses are now considered magic effects.
- Death Coil now only does a normal fear effect.
- Nether Protection now is only a 10% chance, and has diminishing returns each time it occurs.
- Warlock's armor spells have had their durations reduced to 10 minutes, and now contain 20 "charges" which lessen each time a Warlock is hit.
- Soul Shatter has been modified to only give 50% aggro reduction for 5 seconds, at which point the aggro is transferred back to the Warlock.
- Soul Link now only provides 20% damage sharing against physical damage, but does not provide protection against magic damage.
Paladin
- Divine Protection now kills the Paladin when used, however, the Paladin can cast any holy spells for free for a 12 second duration. The Paladin can still be silenced, however.
- Paladins now suffer a base chance to fizzle a holy spell when wearing any armor piece above cloth. For each non-cloth piece they wear, they have a cumulative 10% chance to fizzle their holy spells.
- Blessing of Freedom has now been changed, it no longer removes movement impairing effects, however, if the target dies while under the effect of Blessing of Freedom, they incur no durability damage to their gear.
- Blessing of Protection now provides additional protection against magic, however, it will absorb only one physical or magical attack
- Cleanse can no longer remove poisons
- Lay on hands has been replaced by Holywell, which allows the Paladin and his teammates to click on it for a bandage effect
- Paladins no longer gain any benefit from attack power.
Druid
- The act of shapeshifting no longer removes polymorphing or snaring/rooting effects.
- Bearform no longer directly amplifies armor and hitpoints, instead, a magical buff is applied to the druid that achieves these effects.
- Catform can no longer stealth.
- Lifebloom has been replaced with Binding Regrowth, which casts a Regrowth spell on both the Druid and a targetted ally, but costs 2.5x the mana of a normal Regrowth. Feral Druids are advised to stock up on intellect boosting gear to be able to cast this spell more than once.
- Bearform Druids were found to have a direct heal in a form, this is not intended as healing abilities are not supposed to be cast in forms, therefore Frenzied Regeneration has been removed.
- It has been found that Druids are able to freely converse in human languages with other players while in forms. This was not intended, thus, all Bearform Druids can say is "Rawr", all Catform Druids can say is "Rowr", and all Moonkin Druids can say is "Hoot". This is to maintain consistency with abilities like Mind Control, which allowed communication with cross faction players. This functionality has been superimposed with our Warden software, which will patch Ventrilo and Teamspeak to reflect this in game functionality.
- Armor mitigation % on leather has been drastically reduced to encourage more Moonkin Druids to stop using their form for mitigation, and instead rely on healing abilities to mitigate damage.
- Cyclone has been replaced with Mass Cure Poison, which can cure poison effects not normally curable by such spells.
Rogue
- It was found that Rogues were able to handle dangerous poisons with too much efficiency and ease. Thus, now, when a Rogue attacks, he has a base % chance to nick himself with his blade, applying his own poison on him. In the case of an inapplicable poison, such as mind numbing poison, the effect of the poison will slow the rogue's attack and movement speed instead.
- Cloak of Shadows now prevents the rogue from attacking, moving, or performing any actions for 5 seconds after it is cast.
- Sprint and Vanish no longer remove rooting or snaring effects. Additionally, after the duration of the sprint, the rogue will be stunned for 5 seconds from fatigue.
- Incapacitiates, stuns, bleeds, and all poisons have been added to the PvP trinket dispel list.
- Charges on rogue poisons have been reduced to 20.
- Opponents wearing engineering goggles are now immune to blind.
- While evasion is active, a rogue will now take 200% damage from spells.
- If deadly throw misses or is dodged, the projectile weapon boomerangs through the air and hits the Rogue instead.
- Rogues can no longer hit you with physical melee attacks from 15 yards away.
- Rogues no longer can wear leather armor, however, they are given a new ability called "master leather stitcher" that allows them to stitch skinned leathers into their armor, that gives them an armor buff that boosts their mitigation to around leather level. This has 20 charges until the leather pieces fall off and the rogue must re-stitch them back on.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ulfbjorn
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Thunder Bluff
|
Wysłany: Śro 10:20, 14 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Kto z nas pamieta czasy kiedy pół świata śliniło się do pameli ze słonecznego patrolu...
teraz ślińmy się do humanki ze słonecznego patrolu
http://www.youtube.com/watch?v=UbmSt1yuxCQ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Agga
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzeszowice
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Holger
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: Czw 1:34, 15 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Leci Polak, Murzyn i Rosjanin samolotem razem z diabłem i obsługą
W pewnej chwili Diabeł Mówi :
-Ktoryś z was musi wyskoczyć.
- Rosjanin krzyknał "niech żyje Moskwa", wypił litr wódki i skoczył..
Przyszła Kolej na Polaka..
-Polak wypił dwa litry wódki, wydymał wszystkie stewardessy na pokładzie, następnie krzyknał "Niech żyje Mozambik! " i wypchnał murzyna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
aegerison
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:27, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
-Przez las na rowerku jedzie Czerwony Kapturek ,w koszyczku wiezie ciasto dla swojej ukochanej babci.W pewnym momencie z krzakow wyskakuje straszny wilk-i zagaduje do Czerwonego Kapturka
-Dzis cie nie zjem i nie bede okrutny dla ciebie ...
na co Czerwony Kapturek
-tylko co mi zrobisz
wilk
-pocaluje cie tam gdzie cie nikt nie calowal
na co Czerwony Kapturek
- czyli gdzie w KOSZYCZEK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Drakar
Administrator
Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:47, 20 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Aula, poczatek sesji, egzaminy ustne...
Wchodzi do auli dwóch lekko nawalonych studentów i sie pytaja profesora troche niewyraznym glosem:
- Czy przeegzaminuje Pan nietrzezwego?
Na to profesor:
- Niestety nie moge, takie sa zasady uczelni, przykro mi.
- No ale panie profesorze bardzo prosimy...
- Niestety, to jest niemozliwe!
Po kilku minutach i blaganiach w koncu Profesor sie zgadza:
- No juz dobrze, dobrze, przeegzaminuje Was...
- Dziekujemy bardzo panie Profesorze.
Po tych slowach chlopaki odwracaja sie w strone drzwi auli i krzycza:
- Chlopaki! Wniescie Zbycha!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|